Zadwoń do nas:

61 426 69 04
lub 887 029 112

Napisz do nas:

bspp@parkowanie.gniezno.pl

Właściciel pojazdu lub kierujący nim, który nie zgadza się z nałożeniem opłaty dodatkowej może wnieść wniosek reklamacyjny od wystawionego dokumentu wezwania na adres:

Biuro Strefy Płatnego Parkowania
ul. Pocztowa 11, 62-200 Gniezno

albo drogą elektroniczną:
email: bspp@parkowanie.gniezno.pl

lub na adres skrzynki ePUAP:
/BiuroSPPGniezno/SkrytkaESP

W  formularzu zgłoszenia prosimy o podanie:

  • imienia i nazwiska
  • numeru wezwania
  • numeru rejestracyjnego pojazdu
  • danych kontaktowych (adresowych)
  • uzasadnienia złożenia podania
  • własnoręczne podpisanie podania

W przypadku złożenia formularza zgłoszenia w formie elektronicznej dodatkowo

  • wyrażenie zgody na odpowiedź na wskazany adres poczty elektronicznej

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Biura SPP w Gnieźnie.

Przypadki braku podstaw do anulowania wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej

  • brak drobnych środków pieniężnych do zakupu biletu w parkomacie,
  • spotkania towarzyskie, zakupy, wizyta u lekarza,
  • wezwania jako świadek w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie lub Komendzie Powiatowej Policji w Gnieźnie,
  • brak świadomości co do prawidłowego oznakowania poziomego i pionowego w obszarze SPP,
  • awaria jednego z parkomatów,
  • korzystanie z karty osoby niepełnosprawnej poza miejscem do tego wyznaczonym (koperta),
  • dostawa towarów (poza miejscem do tego przeznaczonym obowiązującym w określonych godzinach),
  • awaria pojazdu – fakt ten musi być niezwłocznie zgłoszony kontrolerowi lub telefonicznie do Biura – indywidulanie,
  • błędny nr rejestracyjny pojazdu.
Skip to content